Føj til favoriter

Vigtig info

MEGET VIGTIGT: Hvis I skal bruge mere end én boligenhed (én apartment/ét værelse), så ring til os på tlfnr. 29123490 (i vores åbningstid, står på forsiden) eller send os en mail. Årsagen er, at vi skal checke manuelt, om der er plads til jer alle. Vi vil opfordre jer til, at finde ét eller to hoteller, hvor I gerne vil bo. NB: Når I søger, så tag udgangspunkt i den familie/gruppe, hvor flest skal bo i samme apartment/værelse. 

En bestilling er bindende for jer fra det sekund I foretager bestillingen. I kan kun mod betaling af afbestillingsgebyr på min. 20-40 % opsige/fortryde aftalen. Afbestillingsgebyret størrelse afhænger af rejseselskabet samt antal dage indtil afrejse. Rejseselskabet kan som udgangspunkt ikke annullere rejsen. Det er oftest billigere for jer, at ændre afrejsedatoen end at afbestille rejsen.

Jeres pas skal være gyldigt (ikke udløbet) og for- og efternavn skal stemme overens i passet og i bestillingen. Hver især opmærksom, hvis der er foretaget navneændringer ved f.eks. et bryllup. Hvis I ikke har fået et nyt pas efter navneændringen skete (f.eks. bryllupsdagen), så husk at indtaste det navn som I havde før brylluppet eller få skaffet et nyt pas. Der er dog maks. plads til 20 tegn på flybilletterne, så ofte vil mellemnavne enten blive forkortet eller udeladt. 
 

Hvis I vil rejse i 1 uge, så skal der helst være min. 9 dage mellem: Tidligste afrejsedag (Frühester Hinflug) og Seneste hjemkomstdag (Spätester Rückflug). Hvis I kun har 7 dage mellem: Tidligste afrejsedag (Frühester Hinflug) og Seneste hjemkomstdag (Spätester Rückflug), så SKAL I rejse på den angivne afrejsedag. Hvis der ikke er ledige rejser den pågældende rejsedag, så vises resultat: Ingen ledige rejser. Der er måske ledige rejser dagen før eller dagen efter; derfor skal der helst være min. 9 dages forskel (ved 2 uger helst 16 dage).

Prisen er derfor den samme, uanset om I køber rejsen via vores hjemmeside eller direkte på rejseselskabets tyske hjemmeside. Fordelen ved at bestille via vores hjemmeside er, at I kan komme i kontakt med en dansker, hvilket kan være en stor fordel, hvis I f.eks. bliver i tvivl om noget eller har nogle spørgsmål. Skulle der mod forventning opstå problemer, så hjælper vi jer også. Denne service er gratis for jer. Vi får lidt provision af rejseselskabet for at hjælpe jer.

Prisen kan i enkelte tilfælde være en anden end den oplyste. Ingen er bundet af bestillingen, hvis prisen er ændret. I bliver kontaktet mht. om I ønsker at bestille til den ændrede pris (oftest få EUR pr. person).

Rejsen købes hos et tysk rejseselskab og I er dækket af den tyske rejsegarantiordning. I modtager sammen med rejsebekræftelsen en Sicherungsschein (som SKAL medbringes under rejsen), som sikrer jer pengene retur, hvis rejseselskabet går konkurs samt at I får dækket nødvendige omkostninger til hjemtransport, hvis I allerede er på ferie. (Hvert rejseselskab hæfter maks. for 110 mio. EUR (ca. kr. 800 mio.). Det er en obligatorisk ordning (et krav at rejseselskabet skal være tilmeldt). Reglerne findes i det tyske pakkerejsedirektiv - BGB § 651k.


Vores database opdateres en gang i døgnet, så det kan ske, at en rejse er udsolgt, selvom I i systemet har mulighed for at købe den. En rejse er derfor først 100 % booket, når rejseselskabet har godkendt hele jeres bestilling (f.eks. afrejsedag, hotel, antal personer og samlet pris). I kan herefter ikke fortryde bestillingen, uden at skulle betale et afbestillingsgebyr (normalt min. 20-40 % af rejsens pris).

Vi viser udelukkende rejserne for de tyske rejseselskaber. Dvs. at bestillingen (den juridiske aftale) bliver indgået mellem jer og det tyske rejseselskab eller jer og formidleren: Travianet GmbH, Stadtfeldstraße 16, D-94469 Deggendorf). Det er tysk lovgivning, der er gældende, og evt. juridiske tvister skal afgøres af de tyske domstole.